HET GROOTSTE KENNISPLATFORM VAN NEDERLAND
Boek je eigen spreker
Over Ron van Gils
Ron van Gils business creative (Business Development). Ondernemer met expertise op vernieuwing, creativiteit en verhalen. Vooral prikkelt hij mensen en bedrijven binnen de gestelde kaders anders te denken en te doen. Met als focus betekenis, waardecreatie en onderscheidend vermogen op merk-, markt-, product- en organisatie ontwikkeling. Voorheen was hij designer, art-director en creative director bij verschillende reclamebureau’s.
Samen met Jan Peter Bogers vormt hij het team
Bogers van Gils | Strategie • Creatie • Organsiatie
en is mede auteur van “StoryDoing”.
En mede verantwoordelijk voor de realisatie van het “Rijnlandspel” de organisatie zit in de mensen.
aanvraag
Talen
Nederlands
Thema's
Specialiteiten
Prijsindicatie
Downloads
Boeken
StoryDoing voor organisaties
Ron van Gils en Jan-Peter Bogers | Management Impact | 9789462761797
Een krachtige organisatie weet waarom ze bestaat, wat haar kerntaak is en welke meerwaarde ze levert aan mens en maatschappij. Een krachtige organisatie weet dat niet alleen, maar bewijst dat door het te laten zien in alle facetten van het zakendoen. Want in het handelen komt de essentie van een organisatie pas écht tot uiting. Met de uitdagende acties die je bij StoryDoing bedenkt, vergroot je het Onderscheidend vermogen, het Ondernemend gedrag, de Geloofwaardigheid en de Betekenisgeving van je organisatie. Je versnelt de route van visie naar actie, maakt vernieuwen leuker en makkelijker en daagt mensen uit mee te doen. StoryDoing bevindt zich op het snijvlak tussen identiteit, organisatiecultuur, productontwikkeling en bestaansrecht. Het verbindt deze terreinen en zorgt ervoor dat de eilandjescultuur binnen en buiten organisaties verdwijnt. StoryDoing is een gestructureerde en tegelijk dynamische aanpak om dit te realiseren. Dit boek staat vol werkvormen waarmee je direct aan de slag kunt.