HET GROOTSTE KENNISPLATFORM VAN NEDERLAND
Boek je eigen spreker
Over Floris Hülsmann
Floris maakt namen. Bedrijfsnamen, merknamen, productnamen, namen voor gebouwen, namen voor bruggen… you name it! Hij schreef er een handige handleiding voor ZZP’ers over: Maak je naam onvergetelijk.
Namen zijn in deze tijd belangrijker dan ooit. Iedereen kan een domeinnaam kopen. En je achternaam als bedrijfsnaam kan al lang niet meer. Maar elke dag schrijven 900 bedrijven zich in met een nieuwe handelsnaam bij de KVK. Dus hoe start je dan met een sterke bedrijfsnaam?
In een tijd waarin we overspoeld worden met informatie is de naam die we aan de dingen geven belangrijker dan ooit. Of het nou gaat om een nieuwe beweging in de wereldpolitiek of de naam die je aan een intern project geeft. Zonder naam heb je niks.
Als namenbedenker begrijpt Floris de kansen en zwaktes van namen als geen ander en kan dat op heldere en humoristische wijze overbrengen.
Floris Hülsmann was 20 jaar lang werkzaam als copywriter bij de grote reclamebureaus van Nederland voor merken als Heineken, Sony en Samsung. Zijn reclamewerk is vele malen bekroond. In 2016 begon hij voor zichzelf met Namarama en maakt namen voor klanten als ABN AMRO, Leen Bakker Topicus, Talpa, TUI en Zilveren Kruis.
aanvraag
Talen
Nederlands
Thema's
Specialiteiten
Prijsindicatie
Downloads
Boeken
Maak je naam onvergetelijk
Floris Hülsmann | Uitgeverij Haystack | 9789461262936
Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo'n naam? In dit boek deelt namenexpert Floris Hülsmann al zijn geheimen voor het vinden van goede bedrijfsnamen en merknamen. Hij ontwikkelde een succesvolle methode om originele en pakkende namen te bedenken die wél opvallen tussen de honderdduizenden namen die elk jaar worden bedacht. Een naam die zich in het hoofd van je klanten nestelt om nooit meer los te laten. De naam die jouw bedrijf en je producten en diensten extra aantrekkelijk én dus onvergetelijk maakt. Met de methode in Maak je naam onvergetelijk vind je altijd de juiste naam. Je ontdekt bovendien hoe je de naam kunt gebruiken voor geslaagde marketingcampagnes en wat er allemaal wel en niet mag met namen.