HET GROOTSTE KENNISPLATFORM VAN NEDERLAND

Boek je eigen spreker

Gijs van Wulfen

Over Gijs van Wulfen

Auteur Managementboek van het Jaar 2017, Grondlegger FORTH Innovation Method, LinkedIn Influencer met 300.000 volgers, Top 10 Innovatieblogger wereldwijd.
Gijs van Wulfen (1960), is professioneel spreker, auteur en trainer over innovatie en design thinking. Hij werkte als marketeer in de food-industrie en adviseerde bij Ernst & Young en Boer & Croon. Vijftien jaar geleden, startte hij zijn missie om mensen, overal ter wereld, te inspireren om betere innovators te worden. Hij is de grondlegger van de VOORT innovatiemethode (FORTH innovation method). Gijs was in 2013 een van de eerste Influencers bij Linkedin en heeft 300.000 volgers. Al vijf jaar op een rij is Gijs gekozen in de top 10 van de internationale innovatiebloggers top 40. Gijs is keynote speaker bij verschillende grote internationale evenementen. Zo was hij keynote spreker bij de ‘Turkish Innovation Week’ in Istanbul en bij ‘Product Innovation Berlin’. En faciliteert hij innovatieworkshops voor 3M in de Verenigde Staten, DuPont in Engeland en AIRBUS in Frankrijk. Zijn derde boek ‘Het Innovatiedoolhof’ waarin hij vier routes geeft om succesvolle nieuwe business cases op te leveren, is gekroond tot Managementboek van het Jaar 2017.

Meer inspriatie van Gijs van Wulfen

Nieuw bericht

 

Innoveren Hoe doe je dat?

info
aanvraag

Talen

Nederlands, Engels

Thema's

Change Management | Innovatie | Persoonlijke ontwikkeling | Verandermanagement

Specialiteiten

Presentatie | Spreker | Workshop

Prijsindicatie

Downloads

Boeken

Inspiratie voor Innovatie

Gijs van Wulfen | AnderZ | 9789462961111

Innoveren is een mentaliteit. Wanneer je innoveert vernieuw je een strategie, product, dienst, proces of markt. Maar hoe kom je aan nieuwe inspiratie? Hoe krijg je outside the box-ideeën? Hoe overwin je weerstand binnen jouw organisatie? En hoe krijg je klanten mee? Inspiratie voor Innovatie biedt praktische inzichten, tips en tools voor innovatie. De 101 lessen zijn verrassend en uitdagend en worden ondersteund met intrigerende foto’s en graphics die je helpen in je zoektocht hoe je het beste kunt innoveren. Gijs toont je hoe je een innovatieve mindset kunt krijgen, patronen kan doorbreken, je klanten echt kunt begrijpen, een cultuur voor innovatie kunt creëren en innovatieprojecten succesvol kunt implementeren. Een prachtig ontworpen boek dat onmisbaar is voor elke succesvolle innovator!

innoveer jezelf

Gijs van Wulfen | AnderZ | 9789462960541

De wereld verandert als een dolle. Als jij en je bedrijf niet mee veranderen, vallen jullie beiden om. Niets doen is dus geen optie. Innoveren is het antwoord: nieuwe producten en diensten ontwikkelen, aansluiting vinden én houden bij de behoefte van je klanten. Maar, waar moet je dan beginnen? Hoe wordt je innovatief? Ben je wel creatief genoeg? En hoe krijg je jouw collega’s mee? Met 'Innoveer Jezelf' biedt Gijs van Wulfen een praktisch 6-stappenplan om jezelf en je werk te innoveren. Innoveren? Creatief worden? Het is eenvoudiger dan je denkt. Gijs geeft concreet aan HOE je dat doet. Want pas als innovatiekansen en ideeën zijn omgezet in nieuwe werkwijzen, producten, - diensten of - businessmodellen, ben je zelf en in jouw werk echt innovatief bezig. Met dit boek zorg je gegarandeerd voor harde innovatieresultaten.

Het innovatiedoolhof

Gijs van Wulfen | Van Duuren Management | 9789089653123

Van alle innovatieprojecten haalt 80% de markt niet. Is de start van innovatie voor jou persoonlijk ook een zoektocht? Dan ben je niet de enige. Misschien word je tegengehouden door een gebrek aan tijd en middelen. Of je weet niet goed wat de eindklant wil. En veel collega’s schepen je af omdat zij hun nek niet willen uitsteken. Als spreker over innovatie reist Gijs van Wulfen de hele wereld over: van Turkije naar Tokio en van Canada naar Kaapstad. Overal merkt hij dat innovators dezelfde obstakels tegenkomen en daar wil hij wat aan doen. Hij ontdekte in ruim vijftig innovatieprojecten hoe je de chaotische start van innovatie kunt structureren. En welke tien essentiële activiteiten je in welke volgorde moet uitvoeren om succesvol het innovatiedoolhof te doorlopen.

De Innovatie Expeditie

Gijs van Wulfen | Van Duuren Management | 9789089652454

De wereld verandert razendsnel. Diensten en producten kunnen van de ene op de andere dag verouderd zijn. Ondernemers die niet meebewegen, worden moeiteloos ingehaald door concurrenten met een innovatiever of goedkoper aanbod. Wie denkt dat dat alleen voor hotels, uitgevers of taxibedrijven geldt, komt bedrogen uit. Elke branche krijgt met ontwrichtende businessmodellen te maken. De noodzaak om te innoveren is dus groter dan ooit. 'De Innovatie Expeditie' is een visuele reisgids voor organisaties die willen innoveren. Innovatie-expert Gijs van Wulfen leidt u via de VOORT-innovatiemethode in vijf doeltreffende stappen naar nieuwe diensten en producten. Hij illustreert deze stappen met boeiende verhalen over ontdekkingsreizen, inspirerende quotes, handige innovatieroutekaarten, en praktische checklists en tools. Zodra u dit boek openslaat, weet u één ding zeker: er staat een prachtige reis op het programma!

Reviews

Geen reviews toegevoegd

Info aanvragen

MM slash DD slash JJJJ