HET GROOTSTE KENNISPLATFORM VAN NEDERLAND
Boek je eigen spreker
Over Karel Winkelaar
Karel Winkelaar geeft lezingen over communicatie, imago en media. Hij is communicatieadviseur, coach, kerndocent bij opleidingsinstituut SRM en is auteur van het standaardwerk ‘De Communicatieadviseur – naar een strategische positie in de organisatie’. Het boek en zijn optredens zijn geïnspireerd op zijn ontelbare observaties en ervaringen tijdens zijn rijke, gevarieerde loopbaan: van perschef van internationale filmfestivals in Utrecht en Rotterdam tot PR voor dagbladen als AD en NRC; van zijn eigen communicatiebureau Norvell Jefferson tot bestuursadviseur in de wereld van woningcorporaties en ministeries. Nog steeds kijkt hij vol verwondering naar nieuwste trends, zoals de tsunami van social media tot reclameblunders en reputatieschandalen. In een vrolijk beschouwend verhaal neemt Winkelaar een (algemeen) publiek mee naar ‘De Zin en Onzin van Communicatie’. Voor een meer professioneel gehoor, zoals bestuurders, managers, HRM, klantcontacten en communicatiebeoefenaren, gaat hij meer de diepte in. Zo confronteert hij zijn publiek – interactief – met de consequenties van de actuele trends voor hun organisaties en processen – niet alleen in de communicatie.
aanvraag
Talen
Nederlands, Engels
Thema's
Specialiteiten
Prijsindicatie
Downloads
Boeken
De Communicatieadviseur
Karel Winkelaar | Management Impact | 9789462762619
Communicatie is een leuk, maar moeilijk vak en erover adviseren is nog uitdagender. De communicatieadviseur van nu moet die twee expertises weten te combineren. En dat in een steeds complexere context: waarin organisaties meer en meer vervlochten raken met hun omgeving, iedereen met iedereen communiceert en legitimatie en vertrouwen niet langer vanzelfsprekend zijn. Dit boek helpt je als communicatieadviseur naar een strategische positie in de organisatie. Het richt zich op communicatieprofessionals aan het begin van hun carrière of die al langer werkzaam zijn en de stap willen maken van uitvoerend naar meer strategisch en beleidsmatig. Het is ook bedoeld voor managers en leidinggevenden die communicatieadviseurs aansturen of een communicatieafdeling moeten inrichten.